ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΝΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ,ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΚΑΙ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ ,Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΥΣΑ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ ΔΕΝ ΚΟΠΙΑΖΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΗΘΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΘΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ .
ΑΥΤΟΙ ΟΙ <<ΗΡΩΕΣ >> ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΒΟΗΘΗΤΟΙ ,ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ , ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΠΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ .
ΩΣΤΟΣΟ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΥΠΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ....
Συγχαίρω τους νέους και τις νέες μας, που απ’ τις σχολικές αίθουσες θα αναζητήσουν τώρα στα αμφιθέατρα των Πανεπιστημίων τη γνώση και τα εφόδια για το μέλλον τους. Πανεπιστήμια που για ένα, σύντομο ελπίζουμε, διάστημα θα λειτουργούν με τους όρους που επιβάλλει η αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης.
Και καλώ όσους δεν τα κατάφεραν, να μετατρέψουν την προσωρινή απογοήτευση σε μόνιμη προσήλωση και επιμονή στους στόχους τους. Από κανένα ταξίδι δεν λείπουν τα κύματα. Η πυξίδα, όμως, πρέπει να είναι πάντα στραμμένη στην τελική επιτυχία.
Τον έπαινο, φέτος, τον δικαιούνται όλα τα Ελληνόπουλα, καθώς η μισή χρονιά κύλησε μέσα σε πρωτοφανείς συνθήκες, λόγω της πανδημίας. Όμως με το πείσμα τους, την πολύτιμη συμβολή των καθηγητών τους και τη στήριξη της οικογένειάς τους, ξεπεράσαν όλα τα εμπόδια. Το αύριο της χώρας είναι, λοιπόν, σε καλά χέρια.
Συγχαρητήρια και πάλι στα παιδιά μας!
ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡ, ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΩΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΦΕΡΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΜΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ?
ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ?
ΗΔΗ ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΓΕΝΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΓΚΑΡΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΦΟΥ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ?
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
4.0 ΕΡΓΑΣΙΑ
4.1. Η Ελλήνων Πολιτεία παρέχει εργασία και ασφάλεια σε όλους τους πολίτες μέσα από τη λειτουργία της.
4.2. Η Ελλήνων Πολιτεία ανοίγει τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς ορίζοντες ειδικά με την ένταξη στην παραγωγική διαδικασία καινοτομιών και τεχνολογίας αιχμής έτσι ώστε να εξασφαλίζεται εργασία με την απόδοση έργου προς αυτήν. Με τη δομή και τη δόμηση της η πολιτεία θα παρέχει πάντα εργασία σε όλους τους πολίτες της,
4.3. Οι συνθήκες εργασίας θα είναι με σεβασμό προς το Ανθρώπινο δυναμικό.
4.4. Η αμοιβή θα είναι πάντα με αξιοκρατικό κριτήριο παραγωγικότητας και ποιότητας εργασίας.
4.5. Η περίθαλψη και συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα καλύπτεται από ένα ασφαλιστικό ταμείο υψηλοτάτων προδιαγραφών το οποίο θα λειτουργεί πάντα με καθαρή ανταποδοτικότητα. Το ταμείο αυτό θα είναι αυτοδιοίκητο με σκοπό να πραγματοποιεί κερδοφόρες ΣΕΛΙΔΑ 15 από 40
επενδύσεις ώστε να βελτιώνεται η θέση των μετόχων του που είναι οι συνταξιούχοι. Όλα τα υπάρχοντα ταμεία αφού ελεγχθούν θα εξυγιανθούν και θα λειτουργούν προς όφελος των πολιτών. Η λειτουργία της Ελλήνων Πολιτείας μέσω μηχανισμών και νόμων θα είναι η διαχρονική εξασφάλιση της τρίτης ηλικίας. Μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο η τρίτη ηλικία για την Πολιτεία. Άνθρωποι γεμάτοι βιωματική σοφία μπορούν να μεταδώσουν τον σπόρο της γνώσης στην επερχόμενη γενιά με σεβασμό για τον άνθρωπο, την Πολιτεία, το περιβάλλον, τον πλανήτη και την Κοσμοθέαση (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
4.6. Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την υποχρέωση να παρέχει τις συνθήκες για την ικανοποιητικότερη διαβίωση σε αντίθεση με το σημερινό καθεστώς το οποίο σκοτώνει τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας γιατί τους κονσερβοποιεί σε πανάθλια ιδρύματα που έχουν μόνο κερδοσκοπικό χαρακτήρα.
4.7. Σε ολόκληρη την Ελλάδα η Ελλήνων Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως την υποχρέωση της έναντι της τρίτης ηλικίας δημιουργώντας πάρκα που θα περιλαμβάνουν σύγχρονες εγκαταστάσεις διαμονής, εγκαταστάσεις ενασχολήσεων και συναναστροφής – επικοινωνίας, αίθουσα σωματικής αγωγής, ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη κ.ο.κ.
Είμαστε ως Έλληνες υποχρεωμένοι να καταστήσουμε την τρίτη ηλικία αυτάρκη ώστε να μην εξαρτάται από κανέναν και είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να την σεβόμαστε.
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ:
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: +30 2662300629
ΚΙΝΗΤΟ: +30 690 7013069
SOCIAL MEDIA:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου